Tack, Libresse!

Har ni tänkt på hur otroligt roligt det är att ha mens nu för tiden ? Sen Libresse lanserade sina nya desgin bindor ler jag mig igenom varje menstration, det är helt underbart att varje gång möta dessa Vackra förpackningar! Jagmenar i normala fall avskyr jag att ha mens, men nu Aaah, är det underbart. Man känner sig bara Så moderiktig och cool helt enkelt. Tänk att någon äntligen har kommit på någonting nödvändigt att lägga pengar på. Specialdesignade bindor, jo jag säger då det ! Kan det bli bättre? Kan något som förut kännts så obekvämt någonsin bli obehagligt igen. Inte med dessa bindor inte. Jag vill tack Libresse, för nu längtar jag till mensen varje månad. Tack Libresse, för att ni vet var ni ska sattsa era pengar!
245581-35

Kommentarer
Postat av: Frida källberg

DEN JA!
absolut. hela barnbidraget går åt till såna härligheter nu förtin. jag är stor samlare!

2007-10-08 @ 19:33:27
URL: http://fridakaellberg.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0