Sexy städ

Jag tror att jag ska börja jobba på Sexy städ. Man behöver tydligen inte någon utbildning och det är säkert bra betalt.

För er som inte vet vad Sexy städ är för någonting så kan jag tala om för er att det är ett företag som hyr ut städpersonal till företag. Men det är inte vilken städpersonal somhelst, det är lättklädd städpersonal i underkläder och högklackat utrustade med dammvippor. Jag tror att det är jättbra för unga tjejer som vill komma in i arbetslivet.
Tack Sexy städ, tack!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jösses. Lycka till då. Ha ett bart underliv!

2007-11-02 @ 11:53:15
Postat av: lina

hur kommer man i kontakt med Sexy städ?

2009-03-22 @ 21:00:14

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0