Sångavvärjning

Jag har problem, det är nämligen så att jag sjunger precis hela tiden, minst 56% av min vakna tid. Det är nästan sjukligt. I måndags tillexempel stod jag på Coops tak i Timrå och sjöng för världen, medan jag väntade på att skrivarkursen skulle börja, den ställdes in så då sjöng jag lite mer för världen och gick hem.

Ibland beklagar jag mig för världen, oftast gäller världen Maria.

"Jag ska verkligen sluta sjunga hela dagarna"
"Är det därför du går i kör?"
"Eh? Men det är ingen kör serru, det är en avvärjningsklinik för sångberoende, du vet ett sånt där - Hej jag heter Åsa och jag sjunger precis hela tiden. - Heeeej Åsa! - ställe"
"Jaha ja"
"Jo precis"

Kommentarer
Postat av: marster of the dark arts

Haha.
Jag kanske borde följa med till kliniken nån gång ^^

2007-10-31 @ 23:31:36
URL: http://ameow.blogg.se
Postat av: Frida

JO jag vet. jag brukar få äran att klaga på dina sånger.. som oftast är sjukt gud-iga. HALLELUUUJAH. typ :o

2007-11-01 @ 18:16:34
URL: http://fridakaellberg.blogg.se
Postat av: Mattias

Vad är det du sjunger då, när du står där på taket? "Kempe, Kempe, världens bästa Kempe. Kempe! Kempe! Ingen, faktiskt ingen annan Kempe gillar jag så bra som duuu!" Förresten, är du släkt med Fredrik Kempe?

2007-11-02 @ 11:47:23
Postat av: Jag

Jadu, jag sjöng nog allt utom den tror jag ;)

2007-11-04 @ 16:26:42
URL: http://asakempe.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0