Så kom vinden,..

Idag hände någonting högst intressant.

Jag var nämligen på väg till bussen, eller snarare så hade jag just kommit fram till busshållplatsen och ställt mig bredvid min syster. Jag skulle faktiskt precis börja klaga på hur dåligt mitt Geometriprov* hade gått men först tänkte jag sätta upp håret. Och det var då det hände, jag lade nämligen ner mitt block i vilket jag hade stoppat alla mina papper om Djingis Khan och Mongolets utveckling, det var inte lite papper det kan jag ju säga. 
Då kom vinden. Och alla papper flög iväg, precis alla alltså, över hela gatan. Och jag och min syster sprang efter och jagade dem medan vi försökte att inte skratta ihäl oss. Och alla andra stod och glodde. (Tack för hjälpen alltså)
Det var det absolut fulste som har hänt mig på länge. Kan ni tänka mig där på busshållplatsen springandes efter alla mina  papper som envisades med att flyga iväg precis innan jag skulle ta dem.  Herregud ! Det här måste betyda att någon där uppe måste älskar mig.

*Bör läsas Geografiprov

Kommentarer
Postat av: sändry

hahahahahahahahahahahahahahhahahaha (jag är inte alls skadeglad)

2007-10-12 @ 17:05:29

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0