Plommon sex

Idag försökte Maria vara rolig, ni kan ju tänka er hur det gick.

Hon börjar helt oprovocerat - åtminstone minns inte jag någon anledning - berätta för Lina och mig om problemen med Plommonsex. Alltså sex mellan två plommon. Lina är den som har svårast att hänga med i resonemanget. "Men va? Asså plommon lever väl inte?"

Maria får ett smärre skrattanfall men fortsätter med att förklara någonting om att de får sticka egna nya hål, eller nått lika idiotiskt. Lina blir mer och mer fundersam och känner sig tvungen att flera gånger påpeka att hon inte förstår vad Maria pratar om samtidigt som hon fortfarande insisterar på att plommon inte kan ha sex eftersom de inte lever! Det var faktiskt länge sedan jag hade så roligt.



Hela idén med tankar om plommonens sexualitet kommer från Sacha/Sasha/Sascha* eller möjligtvis från Jenny. maria hade alltså tagit resonomanget, vilket faktiskt inte gjorde det mindre roligt.

*Hjälp hur stavar man det ! Varför heter inte alla små flickor Anna, det hade varit lätt och bra

Kommentarer
Postat av: stundtals Frida

Åhå, vad rolig jag är :D

2007-10-17 @ 19:18:16
URL: http://bouya.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0