Min syster är en valross

Igår kallade jag min syster för en valross, jag vet inte ens varför, konversationen gick ungefär såhär

Syster "Människor som vet allt om en är ju lite läskiga"
Jag "Ja, de kan ju misstolka och inte få speciellt höga tankar om än.Det är ju jobbigt, man vill inte att folk ska veta allt. Du tillexempel du kan ju inte ha speciellt höga tankar om mig, fast det gör ju ingenting för du är ju en Valross!! ... Tystnad ....Asså . hahahaha Altså jag borde egentligen sova mer och prata mindre"

Samtalet började i vanlig samtalston men ju mer jag kände att jag tappade greppet om vad jag sa, ju snabbare pratade jag. Jag måste lära mig att hålla tyst.

Kommentarer
Postat av: Frajdau

vi är experter på det här med att prata fort och endas vi fattar vad vi säger :o undra om det är en hemsk egenskap :o

2007-10-13 @ 15:45:39
URL: http://fridakaellberg.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0