Min helg

Dagens introlåt The boxer -Simon and Garfunkel

Jag vet att ni vill veta allt om min helg därför ska jag nu berätta om den

I lördags vaknade jag upp, kände mig oälskad och såg ut som drakula därför gick jag ut och fotograferade hösten.

I söndags vaknade jag upp, tackade gudarna för mensvärk, dåligt väder och rullskidsträning. Jag härdade och for ut och tränade. Långdistans med rullskidor längs en oändligt tråkig väg, suck. Under träningen kom vi gemensamt fram till att Frida måste vara i klimateriet, dessutom har hon hallucinationer.  

Frida - Vänta Åsa, vad var det där
Åsa - Vadå
Frida - Det var ju en check!
Åsa - En check?
Frida - JA, 900 SPÄNN!
Åsa - ska vi åka tillbaka och kolla?
Frida - JAAA

Det var ingen check det var en gamal lapp från dörrporten med 9x20 skrivet på den. I några sekunder var vi lyckliga där med våra rullskidor.

Sen gick min stav sönder och jag var tvungen att avbryta, attans.

Frida bestämde sig för att hon var tvungen att våldgästa mig sen, Sofia hade samma begär och även Maria kände sig tvungen att svänga förbi. Med sig hade hon en massa filmer. Torsten tänkte sticka upp till Emil men vi hann stoppa honom och bjöd ner Emil till oss istället. Systersöt var också hemma och tillsammans spelade vi så det kan låta och såg på film. Det roligaste som hände under kvällen var att Frida, under en dansuppvisning i köket, tappade sin mobil i vattenskålen. Hon blev smått hysterisk. AHAHAHHAHAAHAHAHHA (det bör tilläggas att telefonen överlevde doppet)

Är ni nöjda nu ?

Tänkte väl det  :)

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0