Internet - nej tack

Igår gjorde jag någonting dumt, jag råkade nämligen förbjuda internet explorer. Detta är hur det hände: Jag sitter vid datorn och gör ingenting speciellt så plötsligt "ploppar" en ruta upp. Vill du tillåta internet explorer? Jag trycker givetvis ja.* Men datorn verkar inte nöja sig med det, utan frågar 10 sekunder senare exakt samma sak. Jag trycker på ja igen. Proceduren upprepar sig ca 30 ggr och tillsist blir jag så irriterad att jag trycker på nej. Och vips så vägrar datorn godkänna internet. Oj..

Jag har nu tvingat mig till att få lite kvalitetstid med min systers dator om ni undrar? Vilket ni naturligtvis gör.





* Vista gör sådär ibland, frågar om man tillåter olika program alltså, ibland frågas det om jag vill godkänna Windows sidpanelen, vafan liksom? Jaja så det är därför som jag inte reagerar nämnvärt på frågan.

Kommentarer
Postat av: Sara

ojj...hoppas att det snart blir bättre:) haha^^,
ha en superbra dag!
kram

2007-10-26 @ 10:20:52
URL: http://misszara.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0