Häftigt herrn ni är verkligen stark

Senaste nytt i msn världen



Ibland när folk säger att det varit strömavbrott hemma hos dom så känner man en lust att svara så här :

häftigt herrn, ni är verkligen stark!

Alltså jag tänkte bara använda mig av häftigt sådär lite ironiskt men så kom jag att tänka på det där citatet och så kunde jag helt enkelt inte låta bli att skriva det. Vet ni vilken film det kommer ifrån?

Inte?

Nå Maria hade också problem, jag fick ge henne flera ledtrådar bland annat den här

Vilken är åsas favoritfim?
Vet ni vad hon svarar? Aladdin! vilken hädelse! Inte fören hon får ledtråden Att jag är hemligt kär i huvudrolls innehavaren lossnar det för henne.

Ahh Herkules !


Kommentarer
Postat av: Larsie

Ja just ja ;O Ser ju en klar anknytning mellan "strömavbrott" och "häftigt herrn, ni är verkligen stark!". Nära besläktade helt enkelt :P

2007-10-23 @ 23:15:59
Postat av: Sara

Jag älskar den filmen:)
Så grymt bra;)
Det citatet är så himla bra!;)
ahha
ha en underbar dag!
Kram

2007-10-24 @ 12:48:05
URL: http://misszara.blogg.se
Postat av: Mattias

Jahaja, så avslöjar du svaret och snuvar mig på möjligheten att stoltsera med att jag vet varifrån citatet kommer. Så kan det gå. Jag är nog hemligt kär i dig, eller åtminstone i ditt sätt att skriva. Men berätta det inte för nån. Då är det ju ingen hemlis längre...

Här är ett annat citat: "A line must be drawn here!"
Då gör jag väl det.
_____________________________________________________

2007-10-24 @ 15:50:02

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0