Förvirrande

 Idag var jag på besök på mittuniversitetet och i morgon ska jag på studiebesök på ST*. Vad hände med att bara sitta i skolbänken hela dagarna? Man skulle ju tro att jag inte är fast i ett teoretiskt program. Det är för sjuttigen förvirrande!


*med min förut nämnda svenskalärare som trots att jag var på samma studiebesök förra året inte tänker låta mig slippa.



Efter ändringar

Varför säger jag att jag ska till ST i morgon för. Det är ju ren lögn! Jag ska dit på torsdag. Förbanade mytoman!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Det är bra. Man ska vara förvirrad. Då verkar världen vara lite mindre galen, och man kan njuta av att leva här :) Hoppas det blir ett nyttigt besök. Passa på att ställa korkade frågor, och är nu röda kläder och en röd ros i håret!

2007-10-23 @ 22:43:03
Postat av: Mattias

är = bär, i min värld...

2007-10-23 @ 22:43:44

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0