Det smakar bra

Det går en arg människa upp för trappan, det går en arg människa förbi mig, och nu smäller den arga människan  i dörren till sitt rum. Den arga människan är min bror. Det var inledningen.

Nu  till brödtexten
Jag inleder med orden. Sedan bar det sig inte bättre än att det var lunch.Jag och två av mina vänninor* har en speciell förmåga att sitta kvar fruktansvärt länge i matsalen Här följer ett citat som bevisar precis hur lång det har gått "Men ska vi inte gå nu?" "Gå? Nej vi har ju inte ens varit här en timma än!" 

och nu slutet
 Summan av kardemumman blir att min elaka bror är här och läser över min axel. därför måste jag genast fara till Sibirien på hälsosemester.


En fotnot
*Jag tycker om det ordet, det smakar bra.

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0