BitchFrida

Min vän Frida har precis bestämt sig för att dissa Krånge* i morgon, det betyder att jag kommer att få genomlida krångelöpning ensam. Det gör per atomatik Frida till en bitch. Dumma bitch-Frida :( Det kommer att krävas många kakor för att gott göra det här.

*Vidrigt litet ställe med bara skog där vi brukar plåga oss fram genom att löpa i obanad terräng . För övrigt Jennies boplats, det är hon och hennes familj som är byn krånge, det är bara på grund av dig Jennie och ingen anann som jag inte sprängt bort stället  än. 

Kommentarer
Postat av: fridaa

JAG JA. OTROLIGT KONSTIGT ATT JAG GJORDE DET :O

2007-10-25 @ 17:28:24
URL: http://fridakaellberg.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0