Åsa den fabulösa tillika allsvetande berättar om sin betydelselösa dag.

Ni kanske har lagt märke till att jag bara sitter här och skriver onödiga inlägg, well det beror på att jag inte har någonting annat för mig. Förutom att plugga och i ärlighetens namn så sitter jag hellre här än pluggar. Det var en högoddsare. Och på grund av detta fakta så ska jag nu publicera ännu ett onödigt inlägg, det ska heta. Åsa den fabulösa tillika allsvetande berättar om sin betydelselösa dag.  

Åsa den fabulösa tillika allsvetande berättar om sin betydelselösa dag. 
Jag vaknade halv elva, vilket betydde att jag sovit i nästan 11 timmar. Jag tycker inte om att sova så mycket det ger mig huvudvärk, mest för att jag är en misslyckad tonåring.* För att bli av med min tunga huvud bestämde jag mig för att ge mig ut och springa. Men först var jag tvungen att bada min katt, Mysjkin. Mysjkin gillar inte att bada så det är inte alls speciellt lätt att bada honom, men idag var det verkligen nödvändigt. Så jag bade honom alltså. Och sen sprang jag. Jag hittade en högst intressant stig att spring, den ledde ingen vart alls :O (Anteckna intresseklubben!) Sen kom jag hem, sen duschade jag. Sen lagade min bror och jag mat. Mest min bror faktiskt, min far tycktes tycka att det var han som borde ta ansvaret för maten. Jag höll bara med jag. Sen åt jag . (oooh vilken högoddsare) Sen pluggade jag franska sen gav jag upp franskan och nu är jag här.

Tack för mig

*Alltså jag är inte alls en optimal tonåring, jag är kvällstrött, morgonpigg, jag älskar min mamma och kommer bra överrens med de flesta av mina syskon. VAFAN är det för fel på mig? 

Kommentarer
Postat av: En kattbadare

Åsa, du kanske bara har en ovanligt underbar mamma och fantastiska syskon :o)

2007-10-08 @ 12:25:17

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0