Melodifestivalen

I går var jag tvungen att läsa på allt vad jag kunde om andra världskriget eftersom någon sadistisk männniska lagt ett prov om det i morgon. Så det var vad jag gjorde fram till kl åtta. Men då! Då var det ju en hel timme kvar till melodifestivalen. Oj fel av mig ! Men då orkade jag i alla fall inte plugga något mera. Då kom det en Fritjof och knackade på dörren. "Stick!" Vrålade jag, men hon stannade ändå. Och det var då vi upptäckte det. Det finns vildkor i hagen! Det var dags för en andra expedition vildko heltenkelt. Det var oseriöst, det var skit skoj och jag vägrar att växa i från det :O .
  

Sen var det melodifestvalen :) Ett måste. Här kommer mina (egentligen våra)

Först ut var Bosninen-Herzegovina
Gigantisk ring! :O 
Alltså låten var ju fin men...
Killen med "gittarren" gjorde låten!
Han hade en vacker huvudbonad
(samlad poöng 6)

Spanien 
HJÄLP!
Backstreet boys wannabes. se 
Trumman=Hetast!
Hemska
(samlat resultat 2)

Vitryssland

Bond? 
NÄSAN! 
Fridas tankar gick till skogsmulle och det måste ju betyda någonting. 
(samlat betyg 2)

Irland
Va!? 
Den här låten blev en tepaus utan skuldkänslor. 
Man bör aldrig hoppa med flöjt i munnen :O 
Man hörde inte vad hon sjöng.
Publikens heta hattar vinner!
(samlat betyg 2)

Finland 
ja, helt enkelt, typ 
(samlat betyg 10) 

Makedonien
Långklänningarnas dag? 
Carola vindar! :S 
(samlat betyg 6) 
 
Slovenien
Finland 2 ?
Ond häxan som rymt från Snövit? :O :O
"Näe, nu äter vi kakor!"
(samlat betyg 8)

Ungern
Läppglans  - 5000
Bröt mot paragraf 512 stå och se löjlig ut.
40+ för resväskan - ÅK HEM
- för att bussen aldrig kom.
(samlat betyg -4960)

Litauen
Konstig människa.
Tråkig låt, vi hade en prat stund om Marias syster som inte fanns, det var hennes utklädda bror. :O Bara en sån sak.
(samlat betyg - )

Grekland

Alltså personlign har jag alltid gillat tröjor och killar som INTE tar sig mellan bena hela tiden :S
(samlat poäng 0)

Georgien
Teen age mutant ninja turtles ! :O?
(samlat betyg 6)

Sverige
JAG VILL HA MICKEN
Avsaknad av het mage :S
NAKEN CHOCK :O
(samlat betyg 10, nationalism 4-life xD)

Frankrike
Oj!
Oj, han har en katt på axeln
Oj, ängla vingar. Glennchens fader? :O
Oj han springer
Oh, yes!
Han springer :D
(samlat betyg 12,5)

Litauen
Hatten and I 4-ever <3
Oh, gud det blir fler och fler ! :O
Maria gillar ljuset, Frida kommenterar "Ja det är fint ljus på den"
(samlat betyg 6)

Ryssland
Någon har kört ner Spice girl och Sugar babes i en mixer :O
Sämst
(samlat betyg 0)

Tyskland
(samlat betyg 0,5)

Serbien
Oj
Pepparkaksgubbe
Jättesöt, gubb-tant
(samlat betyg 8)

Ukraina
yes,yes,yes,yes,yes,yes,yes,yes,yes,yes,yes,yes
(samlat betyg Oändligt)

England
Gubben med varorna, "you wanna suck on this?" :O xD
(samlat betyg 2)

Rumänien
Lite sagolik
Mer färg åt folket!
"Men i Rumänien pratar man ju Franska!
Alla stirrar
"Ja men det gör man väl... Inte det? ehh , nehepp :O"
(samlat betyg 10)

Bulgarien
Jättelik trumma! :D
Ganska jobbig
Fridas mamma skulle bli jätte stressad av den.

Turkiet
SHAKE IT
"Jag tyckte den var skit dålig jag" - Frida
(samlat betyg 0)

Armenien
+ bra intro
+bra scenografi
"Jag har inte hört låten, det är bara röda träd!"
(samlat betyg 10)

Moldavien
+ Scenografin
"småhäftig"
(samlat betyg 10)

Tack för mig .

Kommentarer
Postat av: The Living Sew Tool

Hhahaha :D Synd att inte jag var hemma

2007-05-15 @ 21:23:18

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0