Ja, kanske det.

Jag sitter här och är världens tråkigaste människa.
Egentligen pluggar jag historia så snälla säg inte till någon att jag är här istället :O

"Ja, du kanske borde investera i ett större huvud, Maria?"
"Ja, kanske det"

I går lät mysjkin inte mig gå till skolan. Han vägrade helt enkelt inse att han inte fick följa med. Dumma katt! :) Jag fick cykla med Ingas cykel och sedan fick hon låtsas stiga på bussen utanför Ala så att hon kunde få tag i nyckeln. Det var lustigt.  Och stressigt. Det är tur att jag är så snabb och stark .

A whole new world, a new fantastic point of view 

Galen sextonåring söker tok att dela livet med.
 Du får gärna vara lite som Herkules och du
måste tycka om att skrika konstiga saker i
 fulla lokaler. Ändast seriösa svar tack.


"Kan du skicka mjölken, tack?"
"Nej"

Jag har inte varit på vidare bra humör det senaste. Det är förmodligen ditt fel så snälla sluta med vad än du håller på med! Kanske är det all den där juicen också? Juice kan vara farligt vettu.. Det har jag fått från en tillförlitlig källa. Lita på mig och sluta drick juice. GENAST! 

Nu vänatar historian.  
 

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0