Ingas fel

Min syster har formligen tvingat mig att skaffa den här bloggen, "dah, jag har en blogg, det har inte du! Pilutta dig! Min blogg är såååå bra. alla läser MIN blogg"  Ja så jag ville ju inte vara sämre. Så här är MIN blogg - som alldeles säkert blir bättre än hennes.*

Här framför mig, bakom en tekopp, ligger en ask med ölsmakande tuggummin. De är inte goda.

Sagan om den osmakliga klänningen.

Det var en gång en flicka som skulle på bal. (förmodligen var flickan en prinsessa som skulle på bal hos någon prins någonstanns, men det är egentligen bara spekulationer.) Hennes moder (som om min förra teori stämmer var drottning) tyckte att hon skulle ha på sig en förfärligt osmaklig klänning! Flickan vägrade och utegångsförbud blev följden. Flickan grät och sagan slutade olyckligt.

Den är djup


"Flytta på mjölken, Åsa"  sa Torsten
"Nä, nu tycker jag att det är Alldeles för lite kärlek i luften!"
Inga asgarvar, mjölken flyttas och allting återgår till det normala.




*Inga. FÖÖÖÖRLÅT du är fortfarande min favorit syster (a)

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0