Du ska inte bry dig



Du ska inte bry dig om vad alla andra tycker
Du ska inte bry dig om vad alla andra tycker
Du ska inte bry dig om vad alla andra tycker
Du SKA inte bry dig om vad alla andra tycker

Du bryr dig, eller hur?
Jag med


. Ingenting har hänt på ett tag, omges av galningar varje dag men det har jag ingenting emot. 
Jag är nog inte riktigt normal jag heller , så vemär jag att klaga? :) 

Känner mig en aning disharmonisk för tillfället ..

Viktiga saker jag lärt mig under den senaste tiden

1. Hur man cyklar tre på samma cykel utan att ramla och slå ihäl sig.( Vilket kan innebära svår träningsverk i magen.)
 2. Franska är förbenat* svårt 
3. Twister is the shit ;) 

Jag är ytterst svårlärd och har inte hunnit lära mig någonting mer. Jag mår dåligt av detta och kommer att gå in i en långtidsdeprission nu. Adjö!


 
*Förbenat!? Vad kom det ifrånn? :O




 

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0