Analyserings hjälp, tack!

Hej, här sitter jag och funderar på hur i hela världen man analyserar Sydafrika. Mina ben är alldeles nerkluddade eftersom jag redan på ett tidigt stadium upptäckte hur otroligt mycket roligare det är att skriva på nyrakade ben än att just analysera Sydafrika. Finns det någon som råkar vara expert på Sydafrikas politiska system där ute. Jag söker dig, bara dig!

Setxonårig blondin söker man med
oändliga kunskaper om Sydafrika. 
Endast seriösa svar tack.  

Tror ni att jag får napp?

Idag skulle Tintins skapare ha fyllt 100 år. Jag älskade Tintin när jag var liten :] Alltid när vi åkte bil lyssnade vi på våra Tintin band jag och mina syskon. Faraos cigarrer var en favorit. (Stavnings klagomål tas emot bakom den tredje dörren till höger) 

Nu har jag skrivt en rad på min analys, och vill ni veta det allra värsta med hela den här analyssituationen? Den ska vara inlämnad i morgon, annars kan vi glömma Samhällsbetygen, gott folk, glömma dem! Det känns en aning lockade att spränga världen. 

Jag vill föresten passa på att be om ursäkt för mitt föregående inlägg, det var en smula hatiskt har jag insett så här i efterhand, förlåt för det. 

Jag är tillbaka nu, för som ni Inte märkte var jag nyss och hämtade te. Och vet ni vad som hände då? Jo tekannan gick sönder :O Det är fördjävligt vad dålig kvalitet det är på takannelock nu för tiden, vart är världen på väg?! :O Det är ju skrämmande.   

Nu ska jag berätta för er om en liten böjelse jag har, jag äter nämligen kaffebönor! Det är jättegott och fruktansvärt uppiggande, jag skulle aldrig klara av att skriva klart en uppsats utan dem! dessutom blir man väldigt glad och man pratar väldigt fort när man har ätit dem. (detta är i och för sig ett stadium som jag ganska ofta befinner mig i så om det verkligen kan skyllas på kaffebönorna är svårt att säga.)

Det står skrivet HJÄLP med en rosa penna på mitt ben.

Det har börjat ta slut på skrivyta på mitt ben, hälen blir nästa offer.. .

Den rosa pennan är slut ! :O

Jag har kommit ganska långt nu, säker 10 meningar :o)

Nu har jag kommit lite längre

Jag har övergått till den blåa pennan..

Gud hjälpe mig - min familj är galen!

Det är blå text i min handflata nu

Min pappa gjorde en macka till mig nu :] <3

My gosh, han har stoppat Kaviar i den :O

Ni råkar inte veta hur många kvinnor det sitter i det Sydafrikanska parlamentet?

Jag har fått röda utslag på benen :O

Hjälp!

Jag är nästan klar :D

Natti Natti :]

Kommentarer
Postat av: Macho Mandela

Jag är en mörk man 30+ som just har doktorerat inom ämnet Sydafrika. (Jag älskar 16-åriga blondiner.. yummuy) Jag vill inte vara skrytsam eller så men.. jag skulle nog vilja påstå att mina kunskaper om sydafrika är just oändliga. Jag förväntar mig att vi möts bakom tågstationen 23.30 på torsdag?

2007-05-30 @ 19:28:46

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0