Trångsynte Lars

Jag är som ni alla vet en mycket bättre Lars än vad Lars själv är. Det är bara det att han vägrar acceptera detta. Jag förstår inte vad det är med den pojken! Hur svårt kan det vara? Alla runt omkring har redan sett det, jag är fulländad han är inte fulländad. Det är så enkelt.  Klart att jag skulle ha blivit en bättre Lars om det nu hade varit så att jag blivit Lars! Jag är en växthusgas, jag okej det kan jag kanske inte förneka, men jag är i all fall en fulländad växthusgas. Och det är någonting jag är stolt över ! Och vad har Lars egentligen att komma med !?

Lars har precis erkännt för mig att han lider av en allvarlig sinnesstörning, han drömmer mardrömmar om min blogg. Mardrömmar? Och jag frågar er gott folk, är det möjligt att en fullständigt frisk människa skulle ha Mardrömmar (jag upprepar MARDRÖMMAR) om min fenomenala blogg? Jag tror inte det. Eller rättare sagt jag vet att det inte är så.

Jag talade just om för Lars att jag vet vem som kan lösa det här problemet, nämligen Dr phil. Men han vägrade. Den lille trångsynte pojken.

Men så kom insikten till mig, varför vill jag vara en bättre Lars när jag redan är en perfekt Åsa?  Jag måste inte bevisa någonting! Jag är perfekt ! Och en Lars kan ju aldrig slå en Åsa i alla fall !

Kommentarer
Postat av: Lars

MUUU!! Ja jag är en ko också ^o)

2007-06-17 @ 15:43:00
URL: http://www.larshansson.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0