Dio mon dieu

Kära blogg

Jag har varit på Sweden Rock (inte rock som i Badrock utan snarare elgitarrer och dylikt). Sweden rock ägde, om jag får använda sådanna uttryck. Dio är världens absolut coolaste människa! Det är förbaskat synd att det skiljer nästan 50 år mellan oss, det kan nog aldrig bli vi :( Världen är en förbaskat sorglig plats !

Jag blev även fästingbiten av en lömsk och mycket ondsint fästing. Han var vidrigast av jordens alla fästingar och gick en brutal död till mötes.

MIn moder tyckte inte om att jag gick runt i bikini i sölvesborg (staden som ingen kan stava till!) Hon ansåg att jag borde ha tagit med mig en tröja, men det var ju för sjuttin varmt! Väldigt, väldigt, väldigt varmt ! Vi skulle lika gärna kunnat befinna oss i helvetet :O

Hug me or I shall destroy you

Vi spelade ävem kubb när vi var där nere, men kungen fick inte vara kung utan en av hans tjänare (FÖRTYDLIGANDE: pinnar) fick ta hans plats. Det var svårt att kasta med kungen,.

Fortsättning följer när jag har besökt Maria Modin och Eventuellt Sot

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0