Berömelsens baksida.

Kära vänner, bekanta, släktingar, ovänner, gammla förälskelser och helt okända människor. Jag vet att ni läser det här eftersom ni alla AVGUDAR mig. Jag förstår och accepterar detta men nu vill jag gärna lämna livet som avgudad-av-alla-guru bakom mig. Var snälla att sluta skicka beundrarbrev, det som började som ett eller två i veckan har nu blivit 200 000 om dagen, cirkus. Ni måste förstå att detta är jobbigt för mig. Var snälla att sluta ringa också, att byta nummer flera gånger om dagen hjälper tydligen inte. Min telefon är ständigt överbelastad och Telia hotar med att stämma mig. Vill ni vara så vänliga att sluta förfölja mig med, det  är lite olustigt även om jag naturligtvis förstår att ni bara vill överlämna era gåvor. Och nu när vi ändå är inne på det där med gåvorna, snälla ni jag har inte användning för fler microvågsugnar, tv-apparater, teddybjörnar, badlakan, hårtorkar, bäddsoffor, kulspettspennor, hemgjorda smörknivar, med mera med mera. Visst var det lite gulligt i början men nu, ja i ärlighetens namn så är det faktiskt bara jobbigt numera. Och det här med att ni kommer fram på stan och säger saker i stil med "Åh, Åsa, du är så himla smart/snygg/ trevlig/underhållande/välklädd" m.m. Jag menar måste ni verkligen säga samma sak allihop? Det är ju som om ni har gaddat ihop er! Fast så är det naturligtvis inte, ni älskar ju mig... ALLA älskar ju mig. men nu är det slut med det ! Jag ska bli eramit. EREMIT HÖR NI DET!  och sen så ska jag sänka alla mina beundrarbrev och presenter i en skogstjärn!!! Så att jag aldrig behöver se dem mer. ALDRIG! Detta är vad ni har drivit mig till. FÖRSTÅR NI DET ERA GRYMMA DJÄVLAR. och om en vecka kommer jag ändå att vara glömd, föralltid. Ni kommer att dyrka någon annnan och jag kommer att få vara ensam för alltid! AHAHHAHAHAHAHHAHHAHAAHHAHHAHAHAHAAH Vansinnes skrattet ekade mellan bergväggarna för att sedan hastigt dö ut.

Kommentarer
Postat av: Lars

Som att någon någonsin skulle avguda DIG?! En VÄXTHUSGAS?

2007-06-16 @ 16:07:51
URL: http://larshansson.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0