Åsa svarar!


PERSONLIGT
1. vad heter du? Åsa Ingrid Susanna
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Rullgardina
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Det-högst-perfekta-barnet (men det godkänndes inte)
4. vilket stjärntecken är du? Stenbock
5. vilken årgång är du? 1991
6. vart bor du? I Söråker
7. bott utomlands? Nejnej.
8. flyttat antal gånger? Aldrig
9. vart skulle du vilja bo? I en gigantisk hatt
10. vilken skolklass? Snart 2:an
11. vad vill du bli när du blir äldre? Jag vet inte :O

UTSEENDE
1. hur lång är du? 164 cm
2. hur mycket väger du? 50
3. hårfärg och frisyr? Blont, halvlångt
4. ögonfärg? Blå
5. mest nöjd med? Oj, ögonfransarna kanske ;)
6. minst nöjd med? Lilltån ;)
7. skostorlek? 36/37
8. glasögon? Nejnej, men åsa har linser :B (så svarade Frida och då måste jag ju svara) Nej, Frida har perfekt syn!
9. har du några piercingar/tatueringar? Jag har hål i mina öron
FAVORITER
1. filmer? Little miss sunshine
2. låtar? I can go the distance, hahha men det är bara för att jag är kär i herkules :O
3. årstider? Vintern, sommarn är ju för varm
4. mat/dryck? Kakor !
5. djur? Mysjkin den högst galne katten som bara gillar mig (och torsten men han gillar inte Mysjkin så det gills inte)
6. färg? eum, tja färger finns ju egentligen inte så vad ska man svara? :P
7. parfym? jadu, inte så ofta
8. tv-program?  personen i fråga vägrar svara på frågan
9. ämne i skolan?  personen i fråga vägrar svara på frågan
10. sysselsättning?  personen i fråga vägrar svara på frågan

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En blå
2. vad använder du just nu för skor? Mina lila rutiga converse som inte får slängas :)
3. favoritfärg på kläder? Frida skrev att sjutton visste, vad menade hon?
4. favoritmaterial på kläder? Tyg
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? nya bikinitrosor  
6. favoritaffärer? den framtida "Ut" där min syster ska sälja allmänt fula saker  
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?  personen i fråga vägrar svara på frågan
8. favoritmärke?  personen i fråga vägrar svara på frågan
.9. vad har du för byxstorlek? Byxor: 27/34. det är ju olika från affär til affär ju, man vet ju aldrig!
10. vad har du för tröjstorlek? 36

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? litet
2. vilken färg på tapeterna? tapetserar om i nu läget
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vet inte
4. favoritmöbel i rummet och varför? Min dator (som kanske inte är en möbel men iaf ;)
5. vad vill du ändra där inne? håller på för fullt.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv?Ja, fast för tillfället är det
b) video/dvd? Nej
c) dator? Ja
d) stereo? Ja
e) telefon? Nej.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Ängar och hav
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover eller leker med vänner
9. vem förutom du brukar sova i din säng? JAG OCH ENDAST JAG FÅR RÖRA MIN SÄNG, Mysjkin då kanske :) och herkules om han vill titta förbi ;) :O
10. favoritpryl i rummet? hmmm, hmm, hmm Mysjkin när han pryder mitt sängöverkast (couvre-lit)

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Bo
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Ingenting alls
b) skolväska just nu? brun med en spökreflex
c) handväska eller liknande just nu? Det råkar vara samma som skolväskan
3. vad är du beroende av? Musik
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? Labello
6. vad tror du på? Den store guden gult (the great god of yellow internationellt sett)
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen
8. vad köpte du senast? en Lenore tröja :P
9. har du nåt husdjur? Katter 5 stycken :D
10. vad bor du i? Ettt hus

GREJER
plånbok: En blå, med en motorcykel på :)
tandborste: En rosa!
smycken: mitt döskallehalsband är det ända som gäller :P
solglasögon: jaa Köpta på sweden rock :)
underkläder: Jag brukar köra med det vanliga, altså typ, BH och trosor. x)
nagellack: Jag vet inte
mp3: Ja, den är av märket creative och heter Bernt
mobil: Samsung med nått krångligt namn

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0