Ingmar Bergman är död

Ingmar Bergman är död, jag har ingen som helst relation till Ingmar eller hans filmer. Jag vet bara att de spelas schack mot döden i Det sjunde inseglet. Ska jag vara ärlig så trodde jag att Ingmar dog för jätte längesen. Tydligen inte. Däremot var jag i lördags på ett museeum i Stöde (Jag vet att det är chockerande, men det finns faktiskt ett museum där) och där fanns den liten utställning om Ingrid Bergman, som inte har någon som helst koppling till Ingmar Bergman. Det är irriterande att de heter nästan samma sak., allt ät irriterande idag . hej då .  

Kommentarer
Postat av: Ingvar Bergman


Detta var ett högklassigt blogginlägg, tycker jag!!

2007-08-16 @ 13:17:57

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0