Tour de Ski med Sofia

Idag vaknade jag och tänkte att jag kanske skulle ringa Sofia och höra om hon ville komma och hålla mig sällskap under Tour de Ski. Men ack, ödet hann före och Sofia hann fråga först. Hon kom alltså över.

Här är en sak som ni alla bör veta om Sofia, hon pratar, väldigt mycket, hela tiden. Dessutom kittlar hon mig som den lilla sadist hon är. Jag är alltså en fruktansvärt kittlig människa, man kan knappt ta i mig. Ett faktum som Sofia utnyttjar hänsynslöst.

Det är ganska intressant att se på TV med Sofia faktiskt. Hon säger så mycket konstigt. "Nejmen titta på honom. Undra vad han tjänar? Varför är det dimma? Blir man rik av att åka skidor? Lever fiskar länge? Undra hur mycket Craft sponsrar med? Det är nog mycket" Med mera med mera. Hon har helt enkelt lite svårt att koncentrera sig. Men det är bara underhållande.

Det gick ju bra för Sverige till och med, Tour de Ski blir säkert en riktigt höjdare i år :D

Kommentarer
Postat av: Klara /

Tour de Ski är alltid lika rolig att kolla på, så länge det går bra för svenskarna haha ;)

2007-12-29 @ 21:11:49
URL: http://klarow.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0