Men herregud

Men herregud barn, nu är det faktiskt natt. Emil har gått och lagt sig, Lars har gått iväg för att skapa munkar, Maria har logga ur, Lina är inte inna så att hon kan ge mig morgondagens glosor. Så varför sitter jag här?

Ja, det kan man verkligen fråga sig.

En anledning är nog att jag inte vågar gå i från datorn, för tänk vad den kan hitta på alldeles ensam.
En annan är kanske att den där Maria Modin har loggat in igen och nu kräver min odelade uppmärksamhet.
En tredje är alldeles säkert att jag just frågade Maria hur hennes datastol mår och nu bara måste få höra om den mår bra!
Kanske är den fjärde att jag faktiskt alldeles nyss drog ur datormusen, jag trodde att det var kamerasladden, men ack å fel man kan ha. Plötsligt fungerade inte musen :O
Marias datorstol mår bra! Puuh
Jag tror personligen att den femte anledningen till att jag sitter här är tämligen enkel, det är helt enkelt så att jag nu tänker gå ner ochdricka mjölk.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hänger inte riktigt med här... jag loggade bara in en gång ikväll, då du frågade hur jag och datastolen mår :S Har du hallucinationer?! :D [ja, glad gubbe, för det blir antagligen en mer intressant vardag med hallucinationer]

2007-12-03 @ 22:39:52
URL: http://bouya.blogg.se
Postat av: ÅSa

Jag har nog Hallucinationer tror jag ;D

2007-12-04 @ 21:55:22

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0