Kisspaus

Jag är på skolan igen, den här gången jobbar jag. Fast jag har tagit en liten paus, min kära gruppmedlem Sandra har nämligen gått på toa. Vi har kisspaus helt enkelt. Egoistlärarna har tyvärr bestämt sig för att låsa den vanliga toaletten i den här korridoren, de har till och med satt upp en ful liten skylt som det står Personal på. Jävla egoister. Förut var den toaletten den enda som var någosånär privat. Morr Sandra måste nu gå jättelångt för att nå närmaste toa, men det har hon inga planer på att göra. Hon tänker smita in i personalrummet och sno de toaletterna i stället, hoppas hon klarar det oupptäckt, annars kanske det blir spöstraff? Lärarna är väldigt noga med att ha sina privata toaletter orörda, de kan helt enkelt inte stå ut med tanken på att en Elev kan ha suttit där innan de.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mattias

Trams. Skriver de "Personal" på dörren så kan ni ju hävda att ni är unga och INTERNATIONELLA och trodde att det var på engelska det stod. Då blir det ju "Personlig" istället, och det är väl just vad man är när man är på dass och pressar, bygger en nalle, klipper en kabel, tömmer bunkern, brummar eller amputerar en snabel?

2007-12-09 @ 21:49:13

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0