Helloween 2007

Jag kom precis tillbaka till stockholm, där jag tillät mig att fly från julstressen för att gå på Helloween live i Fryshuset. Total lycka, underbar konsert! Nu är jag dessvärre hemma igen. Jag har funderat allvarligt på att gömma mig under sängen tills julen är över. Tyvärr kom jag alldeles nyss  på att min säng står utan ben direkt på golvet. 

Vi dröjer oss kvar i den underbara stockholmsvistelsen ett tag. Vi bodde för det första helt underbart, i värsta lilla myslägenheten som i vanliga fall användsom typ ett hälsorum där man kan få massage och liknande. På stan såg vi dansande indianer och i skyltfönsterna fanns det rosa älgar. Allt detta förutom att det var en superbra konsert. Kan man önska sig mera? Jag tror inte det. Eller asså tja, man skulle ju kunna önska sig en säck med pengar, lycka och välstånd till alla jordens invånare, en ...och där avbryter vi inlägget för en mat paus.

Kommentarer
Postat av: Mattias

"mat paus"?!?! Särskrivningseländet :) Härligt att du har haft det så roligt. Indianer har vi här i Malmö också, de står här titt som tätt. Kom hit och hälsa på så får du se. Så får du massage av mig också. Gött, va?

2007-12-09 @ 21:46:09
Postat av: Åsa the great

Jag är en dålig, dålig, DÅLIG människa! Förlåt mig, åh grymma värld!

2007-12-09 @ 22:29:52
URL: http://Asakempe.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0