Hela världen, Lars och Pappa

Idag var hela världen på IKEA, förlåt Birsta City, speciellt Lars. Lars var där fast att han precis dragit ut sina visdomständer, den stackarn hade ont, ont. (Det är nu alla ska säga "naaaaw stackars pojk" i kör) När jag såg Lars så skrek jag. Förlåt för det.

På designtorget finns det en ashet groda, den säger "Jag är blå" när man går förbi den. Jag älskar den grodan.

På Ikanohuset, som inte är ikanohuset utan Birsta city, kan man köpa mat, idag provade jag en Grekisk hamburgare. Jag tvivlar på att de verkligen har sådanna i Grekland men i alla fall. Varning för den, den var inte gof. (Gof?! .. Ja varför inte? Den var inte god heller för den delen.) 

På teatern var folk lite extra galna, vi sprang runt och dansade och skrek mest. Det var skoj. Lars -teaterLars och ingen annan Lars, den Lars som gett mig och min syster DIO- affischen faktiskt, ska vara med i Timrå gymnasieskolas Julshow i morgon. Det ni, när jag ser honom har jag lovat att skrika "HEJ LARS!", om det inte är på scen alltså för det skulle ju bara bli tokigt.

"Åsa du har haft en påse med Luciagrejer liggandes i hallen jättelänge. Ta undan den! Jag blir tokig när ni inte plockar undan grejer. Det gör ni aldrig, jag får spader!"

Min pappa är pedantisk. Förlåt mig pappa

Men nu är det natt

Kommentarer
Postat av: Larsie

ser man ut som ett monster så gör man ;oP

2007-12-23 @ 01:32:39
URL: http://larshansson.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0