Gud och världsvärdret +hästen

Vafan, sitter jag kvar här ?!

Jaja, då är det väl lika bra att skriva lite. LITE

HAHAHAHAHHA H men gud så fruktansvärt rolig jag är! Åsa är död, länge leve ÅSA ?

Vafan?

Ber om ursäkt för det där .

Snart ska jag ut och skida, åka skidor alltså, ni vet Riktiga skidor, inte slalom sånt är för mesar, riktiga män åker längdskidor. Jag är en riktig man

Jag har köpt alla julklappar nu, så jag vet vad jag ska ge bort. Men vad ska jag få? Sånt kan man aldrig vara riktigt säker på.

MIn syster har köpt mig en häst. Det har hon sagt. :) den ska jag rida runt på hela dagarna och sen ska jag parkera den på verandataket. Hon ska få en Tasmanskpungjävel av mig, så jag antar att vi har djurtema i år.

Jag ska alltså åka skidor typ nu, i Bergeforsen. ÅH denna djävulens boplats. Skulle hellre se att det var snö här. Men nej nej, varför skulle det snöa i Söråker, platen som Gud glömde bort vart den låg  när han planerade världsvädret i år. Söråker? Tjaaa, kan det ligga i medelhavet kanske? Ja det tror jag bestämt. Så nu har vi sommarvärme mitt i vintern.

Men jag måste gå nu, världen kallar ,

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0