Flickan och skulden

Jag är på skolan nu, och jag jobbar inte. Dumma mig. Veronica och Sandra sitter framför mig de läser boken Flickan och skulden. Den handlar om våldtäckter. Väldigt obehaglig men nödvändig bok. Den gör mig så arg, så arg att jag vill slå ihjäl alla världens män. Nästan alla åtminstone. Det är meningen att jag ska recensera boken nu men jag tar det en annan dag tror jag. Just nu ska jag koncentrera mig på att fokusera min ilska på någonting vettigt. Typ på alla inskränkta poliser som inte tror på en stackars fjortonårig flicka som anmält en våldtäckt, seriöst vem anmäler en falsk våldtäckt, jag lovar att de inte är många procent i alla fall.  

Morr

Kommentarer
Postat av: sändra

ÅSAFLÅS du måste sluta låna datorer för du gör ju inget annat än spelar röjj och skriver blogg :O FYFY!

2007-12-05 @ 16:20:56
URL: http://svb.blogg.se
Postat av: Åsa

Jaja, Sandra det kommer från rätt käft det, du som inte ens Är i skolan :O ;)

2007-12-05 @ 21:18:50
Postat av: sändra

KAXAR DU? ;D

2007-12-05 @ 21:36:33
URL: http://svb.blogg.se
Postat av: Mattias

Usch ja, en bra bok är det, och ack så skrämmande. Trist att det är så där vi ska ha det omkring oss :(

2007-12-09 @ 21:52:00

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0