Det ligger en fet katt i mitt knä

Idag världen, idag krossade jag, Sandra och Vonka allt motstånd på Stens finurliga frågetävling. Vi hade värdiga motståndare i form av Angen och Linn men de nådde helt enkelt inte upp till vår nivå.. Priset var begagnat fika som Sten stodde av Agneta, tss men men äran var ändå viktigast.

Annars är allt som det ska i skolan, på naturkunskapen funderar vi på att spela upp en teater om hur ett ägg befruktas. En stackars natur etta har blivit lejd till rollen som mannen in action. Men jag vet inte kanske är det ingen bra idé ändå? Vi får nog diskutera lite mer kring blommor och bin först, eller spela stad och land igen, kanske? Vem vill lära sig något när det så gott som redan är jullov?

På samhällen jobbar jag på för fullt med min bokrecention. Typ. Det är bara det att saker kommer i vägen hela tiden, röj, spindelharpan, internet, och min och Bergs nya passion pinball. I själva verket har jag knappt kommit någonstans men det löser sig säkert. Jag måste bara börja koncentrera mig.

På franskan har det varit jul sånger för hela slanten, Petit papa Nöel och Bonne nuit. Som jag har sjungit!

Samma sak gäller på Tyskan. Jag blir hes av alla språklektioner.

Det enda som egenligen har fattats mig denna veckan är Berg. Berg vart är du? :O Bli frisk till på fredag flicka! :D

Åsa"Jätterolig men lite speciell, så skulle jag reccensera dig, Sandra"
Sandra"Speciell, eh hur då speciell? på ett dåligt eller bra sätt?"
Åsa "På ett bra sätt, naturligtvis. Jag är ju här eller hur? Och jag försöker inte springa i från dig eller gömma mig bakom bilarna."

Jag är en sådan språkligt intelligent människa, ingen kan uttrycka sig som jag.

(För övrigt har rubriken ingenting med själva inlägget att göra, tack)

Kommentarer
Postat av: Mysjkin

Fast det var ändå en väldigt bra rubrik på nåt sätt ...

2008-01-08 @ 20:20:52

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0