Det är fredag

Hej världen, igår var jag den bästa Lucian någonsin. Oj oj oj vilken bra Lucia jag var. Min diktläsning var superb ska ni veta. Men det är lagt till handlingarna nu, tyvärr. En dag kanske jag laddar upp en av de otroligt vackra bilderna som tog på mig. Den dagen är inte idag.

Det är den 14:e idag, vilket betyder att Fritjof Andersson fyller år i morgon. Hon fyller 16, tänk så stor hon har blivit. Vi kommer att vara lika gamla i exakt en månad, sen växer jag om henne och blir otroligt gamal.

Jag vill åka på stan med min syster i morgon, men hon dissar mig. Kan ni fatta det ? :O Vem ska jag nu åka på stan med? Jag menar vartifrån har hon fått att man bara kan dissa sina systrar så där hur som helst. Suck.

Idag så har jag och Sandra redovisat om Stenåldern, jag slår vad om att du ville veta det va? :O

Svenskläraren har slagit till igen
- Jasså du sjunger i kör du? Är du duktig på att sjunga Kempe? Vad är det för kör då?... Är den politiskt bunden eller? 
Ha ha. Han borde ju nästan bli komiker. Jag menar varför har han fått för sig att jag är Sosse? och när kommer han sluta nämna det ?

Kommentarer
Postat av: sändra

fyller hon år imorrn? alltså på lördag? :O

2007-12-14 @ 17:07:31
URL: http://svb.blogg.se
Postat av: sändra

förresten, jag är 17 och inte du ;)

2007-12-14 @ 17:08:54
URL: http://svb.blogg.se
Postat av: mormor

Helt klart var du Sveriges vackraste Lucia. Jag är stolt över dig. Kram

2007-12-14 @ 19:35:12

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0