Åsa Lucia Kempe

Idag har jag varit ett riktigt innebandy proffs ska ni veta, hattrick det är grejer det. Jag blir farlig på trippelbollen ! ;) (dock lär det gå lite sämre på volleybollen, förorade med 7-30 om jag inte mins fel)

Men det som egentligen är viktigt just nu är att jag ska vara Lucia :) Nästa Torsdag i kulturmagasinet. Det lilla kruxet är att jag måste lära mig en dikt till då, men det ska väl gå bra antar jag .

Min bror går runt här och packar, han ska till Gällvare och tävla i morrn, han är inte på något vidare humör, han skrämmer mig lite grann. Så nu ska jag rua i säng och gömma mig under täcket.

image96


Oj, hade jag vetat om denna brutalitet hade jag aldrig tackat ja :O

Kommentarer
Postat av: Larsie

Det är ingen fara! Bilden är garanterat manipulerad! Alla vet ju att Lucia egentligen ramlade ner i en brunn och förvandlades till världens första kaka. Hon var således grundaren till alla världens kakor. DET ÄR SANT!

2007-12-06 @ 02:19:43
URL: http://larshansson.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0