Alldeles alldeles Underbart.

Nejmen varför skulle internet fungera alltså? Fullständigt onödigt om ni frågar mig. Jag vill absolut jättegärna vänta i 50 minuter på att komma in på starsidan. Absolut. Det gör mig ingenting att Vista gillar att inte fungera tillsammans med några andra program. Det ger mig tid att fundera. Verkligen, det är jättebra. Kanon. Underbart rent ut sagt. Det är också finfint att den* frågar om saker hela tiden. Tillexempel om jag vill godkänna Windows Sidpanelen, den frågan är bra. Eller om jag vill godkänna Internet Explorer, ännu bättre! Jagmenar en dag vill jag kanske inte det. Och då är det ju alldeles perfekt med sådana frågor.

Jomen, vista det är faktiskt superbra, tänk bara att om man uppdaterar med hjälp av Windows update så kolapsar datorn. Det är inte varje dag man får sådana överraskningar. Nej det vill jag tacka för. Och alla spel och program som inte accepteras, och alla skojiga program som hänger sig. Som min Mp3 spelar tillexempel, det är jättekul att popup-fönstret som godkänner den aldrig lämnar datorskärmen oavsett om man har spelaren i eller inte. Det är liksom lite mysigt med sällskap för ikonerna kan jag tänka mig. Jaa, Vista det skulle jag inte vilja vara utan. Aldrig.

Kärlek 


*Är syftar jag alltså på operativsystemet(eller vad detär jag vet egentligen inte? Jag är ignorant Skjut mig!)

Kommentarer
Postat av: Alex

jobbigt när datorn strular, min gör det jämt :s
ha det bra!

2007-12-29 @ 00:44:21
URL: http://aleqz.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0