Kiosktanten rapporterar, så här var min dag.

Vaknade i morse och tackade gudarna för att jag hade fått en stor finne mitt i pannan. For sedan till IP för att tillsammans med Fritjof arbeta som kiosktant. (det är ju alltså mittnorden cup nu, och som den snälla och hjälpsamma storasyster jag är så hjälper jag min brors lag) . Jag fick redan tidigt en flashback från föra året i och med att korvburken var omöjlig att få upp. (Vem konstruerar de där?! Det skulle jag verkligen vilja veta) Stod sedan tioch sålde saker, mestadels korv faktiskt, medan jag såg på fotboll och skerv å en saga. Ja, det var faktiskt både jag och Fritjof som skrev på den, den blev euhm, fin.. Tyvärr glömde vi den inne i kiosken när vi byttes av. FASA OCH SKRÄCK. Tur att det bara var Fritjofs namn som nämdes.. Efter kioskarbetet hade ungefär halva p 17 matchen Timrå-Sund spelats...( I den matchen kände jag hälften av spelarna, det var mystiskt :O Helt utan vetskap om att de spelar fotboll, kommer det som en chock det vill jag lova) TRäffade även Martin där, Fritjof kände att hon var tvungen att skrika "HEJ MARTIN" när han gick förbi, på samma sätt som att hon kände sig tvungen att svara "JA; DET HAR VI!" när en gubbe frågade om vi hade korv och "JA,DET ÄR DEN!" när en annan gubbe frågade om  glassen han höll i var god. (som om vi skulle veta det ? Vi var ju förfan bara oskyldiga små barnarbetare). Fritjof är lite skrikig av sig... Sedan var det min högst avlägsna släkting till brors tur att spela, då gick vi till läktaren och gissa vem vi stötte på där? HENRIK THORSÈN,  "hej Henrik, min syster har gått i din klass så vi känner varandra" sa jag. "Hej" sa han . Sen tittade vi på matchen med Henrik.. Efter detta vandrade vi hem till Fritjof och väl där kände vi oss sjukt kreativa så vi började skissa på Betty part three. Bye Bye mr penguin (typ inte kan jag stava till det heller!" Jaja, sedan blev jag bjuden på middag av Ulf.. och sen for jag hem.

Det var min dag det, och tro nu inte att jag är intresserad av din dag. I ärlighetensnamn så är det sjukt tråkigt att läsa om andra människors dagar

Kommentarer
Postat av: Fritjof den stora

HAHA du sa, ;din syster har haft samma lärare som dig xD

2007-08-03 @ 12:34:38
URL: http://fridakaellberg.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0