Åsa -hemma igen- berättar historier om bad och krankar

Hejsan

Nu ska jag berätta om en dag på stranden.

Det var en dag, en alldeles vanlig en. Maria hade bjudit in sig till mig och femminuter innan hon tänke anlända ringde en Sofia och vill umgås. "KOM ÖVER OCH BADA RARING" borde jag ha sagt, tyvärr bjöd jag bara över henne. Vi cyklade de 200 hundra meterna ner till stranden, när väl Maria så flashigt hade anlänt på sin motorcykel.

Maria visade sig vara världens största badkruka samtidigt som Sofia visade sig vara det motsatta. Bitchen Sofia kände att hon nödvändigtvis vill skvätta vatten på mig så jag blev blöt. Maria klara dig sig dock från detta. Sen SIMMADE vi. och efter denna upplevelse SOLADE vi. Sen övergav Sofia oss för att återförenas med sin kära familj.

Det var den lilla historien det.


Jag har befunnit mig i stuga några dagar nu. Vi hittade en fruktansvärt massa kantareller. HÄRLIGA VÄRLD . Sjukt gott. För första gången i världshistorien lyckades jag dessutom få min syster att sova överst i våningssängen. Oj ój sån panik hon fick .
"Åsa, jag kommer att ramla ner"
" Nej då"
"Jo!" ...
"Åsa det är HARKRANKAR HÄR"
"Jaså?"  (något som jag kunde säga bara därför att harkrankar av ngn outgrundlig anledning trivs i stugans tak."
"AAAAAARRRGH"
"Lägg av nu mes" (sen gjorde Harkranken en störtdykning) "AAaaaaaaaaaaaaahrgh Vi måste få ut den!"
"Jag sa ju det!"
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Den anfaller"
"AAAAAAAAAAEH"
" nu är den inne i lampan!"
"Du kommer att steka dig själv , lilla Harkrank"
"Stackarn"
"Ja.. Vi STÄNGER in den"
"JA!?" Så vi stängde in harkranken i lampan, släckte den och sov så sött som vi bara kunde.

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0