Paus

Hej

Egenligen skriver jag en sån där förbenad uppsats som kräver att få bli skriven innan nån jävla deadline (död linje)

Men nu har jag tagit paus.

Jag vill nämligen berätta för er en stor händelse i mitt liv, ja till och med en världsomvälvande händelse. Här kommer den: Jag och Therese har äntligen träffats. Det kanske inte låter så speciellt, jag menar folk träffas ju hela tiden. Men saken är den att vi har sagt att vi ska träffas i nära tre års tid. Vi har liksom sprungit på varandra lite då och då och lovat varandra att höra av oss. Men det har liksom aldrig blvit av. Tills Therese äntligen bestämt avgjorde att det var dags. Så i fredags blev det tedrickande, kakätande och en massa prat. Hur härligt som helst :)

Nej, uppstaser skriver inte sig själv (Vilket är lite av anledningen till att jag inte orkar läsa vidare på minst ett par decenier)

Adjö då, lady of the valley


Kommentarer
Postat av: Therese Häggmark

jag gjorde det!!!:D vii gjorde det:)

2009-03-16 @ 19:31:09
URL: http://haggmark.bloggspot.com

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0