Välkommen...

...till ännu ett onödigt blogginlägg som skrivs av den enkla anledningen att det är ett bra sätt att fördriva tiden.

Jag jobbar med min ondska för tillfället. Att stävja den alltå. Jag gör detta medan jag -hör och häpna- lyssnar på Tears in heaven, detta har dock inte någonting med någon löjlig sentimentalitet att göra, plötsligt var den bara framför mig och jag kunde inte låta bli att lyssna. Den är akustisk, med Eric Clapton. Nåja tillbaka till ondskan.

Jag har hittills misslyckats med att stävja den och funnit att det enda som hjälper är att träna. Därför ska jag snart ge mig ut på ett sjuhelvetes löppass, sen ska jag leta upp en danskurs och lära mig dansa för det har jag velat göra sen förra sekelskiftet minst.

Det är faktiskt bara gittarren som är bra på låtfan, för att höra riktig sång får vi vända oss till Dio.


Sing with me, sing for the year
Sing for the laughter, sing for the tears
Sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow the good Lord will take you away

Förlåt och så

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0