Alptraume

I natt drömde jag att jag och min kompis Sofia var i Turkiet. I drömmen satt vi på vårt hotellrum och Sofia hade tagit fram sin  ta-hål-i-öronen-pistol och allt var sådär rosaskimmrande och lyckligt. Hon frågade om hon fick ta hål i mina öron och jag nickade och tyckte att det lät som en fantastisk idé.


Men så precis innan hon skulle börja så sa hon"Men den här är jättedålig, hålen blir alltid jättesneda och så gör det jätteont" Så fortsatte hon att tala om hur ont det hade gjort när hon använde den sist. Och jag blev bara såhär "men vet du vad? Då vill jag ju ångra mig" och Sofia blev alldeles chockad och utbrast förtvivlat "Men varför det, kan jag inte få testa". Hon lät så fanatisk att jag blev riktigt rädd och sprang iväg. Snart var jag ute på en vacker sommaräng med en galen Sofia med en håltagare i högsta hugg efter mig.
"JAG SKA BARA TESTA, VÄNTA LITE ÅÅÅÅSSA JAG SKA JU BARA TESTA"

Det var obehagligt

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahahahha shit! xD helt galet, jag som alltid är jätte snäll :O

2008-11-13 @ 20:00:00
Postat av: Åsa

Hahah, ja det var vad jag trodde ja, men uppenbarligen vill du mig någonting ont, drömmen kanske är sann? Nu kommer jag aldrig att våga åka till Turkiet med dig i alla fall :O :')

2008-11-13 @ 20:17:50
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

sv. hehe det får du gärna göra ler ring wså får du tipsen per telefon skrattar

2008-11-13 @ 20:23:35
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

sv: okej ler

2008-11-13 @ 20:33:47
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0