Trots Torsten,18

Min bror är en sån där galen träningsnarkoman till skidåkare - hej jag tränar 20 timmar i veckan - ni vet. Men nu är han sjuk och har därför inte tränat på, få se nu, knappt en vecka? Detta har gjort honom helt galen. Han är överspeedad och allmänt konstigt.

Låt mig ge er ett litet exempel från i morse

"Men vem är det som har spillt ut mjölk här?"

 "Sauron" *viskandes.*

I kväll har det bara varit vi hemma, och för några timmar sen kom han med en alldeles urbota dum idé

"Åsa, du borde börja spela Everquest"
"Nej, Torsten det borde jag inte"
"Kan inte jag få installera Everquest på din dator"
"Nej"
"Jo, kom igen, kan jag inte få installera Everquest på din dator"
"Nej, verkligen inte"
"Snälla"
"Torsten, Everquest är ett gigantiskt onlinespel som jag inte spelar, det skulle bara ta upp en massa onödig plats"
"Men"
"Nej Torsten"
"Jo jag installerar Everquest på din dator nu!"
"Nej, Torsten, det får du inte!"
"Jo, men du kan börja spela Everquest"
"Nej"
"Jo, hihi jag installerar det"
"Jag kommer att radera det på en gång"
"Då installerar jag det då"
"Nej"
"Ojoj detta kommer ta en fasligt lång tid, flera timmar att ladda ner alla uppdateringar"

Ja vad kan jag säga, Everquest (jämför det med WOW, samma sak i princip) är nu installerat på min dator. Det tar upp fasansfullt mycket plats till ingen nytta. Jag föstår inte hur pojken gör, men det är omöjligt att inte låta honom göra som han vill.


Här är han, skidklädd och allt :)

Kommentarer
Postat av: kerran

haha ni är för sköna! :P

2008-11-30 @ 09:45:54
Postat av: Åsa

:):)

2008-11-30 @ 22:34:53
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: Mer...

Har du övergivit mig?

2008-11-30 @ 22:47:20
Postat av: victor

Hej,100 000 människor dör varje dag av åldrandet.Kolla in min blogg där jag skriver om livsförlängning och samhällets åldrandeproblem samt hur vi ska besegra åldrandet så att man kan leva så länge som man vill.

2008-11-30 @ 23:00:32
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-11-30 @ 23:06:17
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej Victor.



Jag vill att vi ska dö av ålder. Punkt



Och "mer" Vad an denna uppfattning?



Godnatt

2008-11-30 @ 23:06:21
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDA

AHAHHAHAAH CVICTOR <3

2008-12-01 @ 09:14:54
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0