Teater är bra

Min vänstra lins fastnar på ögat och går knappt att ta bort - antar att det är en dålig sak..





Teater är bra,var så arg och less i går och tror ni inte att jag blir satt på att gestalta ilska, fint, tog ut den rejält på mina medspelare :) Sålde även frukt sexuellt, det var jag pinsamt dålig på. Nå, man lär sig nog, (vad man nu ska med den kunskapen till). Jag skulle vilja spela teater 7 dagar i veckan istället för 1 Tror att alla människor behöver det, när jag blir president ska det införas!

Kommentarer
Postat av: Mer...

HAHAHA! vad håller du på med egentligen? sälja frukt sexuellt, det hade jag velat se :) Sen kan jag aldrig tänka mig att du är dålig på nått. Inte ska du väl heller gå omkring och vara arg och dan. Hur var det nu med harmnonin?



Hur långt har du kommit i ditt fastställande av min identitet då?



Tror också att en fastnad lins i ögat är en typiskt dålig sak :)

2008-11-27 @ 13:56:49
Postat av: Åsa

Ja det var en syn de må jag säga, dock lyckades jag som sagt inte så bra. Så det är nog bäst att du tänker om, jag är dålig på en hel massa saker, nästan lika många som jag är bra på faktiskt.



Harmonin går det alldeles utmärkt med, tackar som frågar. Hur är det med din egen? Och var har du hålit hus?



2008-11-27 @ 17:48:10
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: Mer...

Jag som hade illusionen om att du var bra på det mesta, tänk vad en världsbild kan ändras snabbt. Trivdes så bra i min lilla illusion.



Min harmoni är i toppform och skulle nog vara en kandidat till världsrekordet om det nu inte vore för att harmoni är så hiskeligt svårt att tävla i.



Jag har varit lite här och där jag... men inte så datoriskt närvarande kanske så därför har jag inte hälsat på under denna tidsperiod :) Har du saknat mig?

2008-11-28 @ 15:40:11
Postat av: Åsa

Jag är ledsen för att jag krossade din illusion :( Men om det hjälper så ser jag nu att jag kanske var lite onödigt pessimistisk förut. Jag är faktiskt bra på många fler saker än vad jag är dålig på.



Det är faktiskt lite tråkigt att det inte går att tävla i harmoni. Det skulle vara spännande att bevittna. Tänkt dig att se den direktsända finalen i Världsmästerskapen i Harmoni :)



Aha, det låter spännande det. Lite, jag har liksom vant mig vid dina inläggs närvaro, bloggen känns lite tom utan dem.



2008-11-28 @ 17:22:37
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0