Tankar en tidig morgon

Jag kommer här nedan att berätta om min morgon utifrån mina tankar. Detta gör jag eftersom det inte har någon som helst mening och för att ge er en inblick i hur ett Universalgeni tänker. Tack


08:40Varför vaknar man alltid innan klockan ringer? Ska jag behöva ligga här och veta att jag måste gå upp om ynka fem minuter?! Merde


08:45
In the misty morning, on the edge of time
We've lost the rising sun, a final sign - åh undra om jag ska ligga här och lyssna på Black Sabbath istället för att gå upp?


08:46
Lallalaalalllalaa Ooops bara 45 minuter tills bussen går, kanske ska gå upp ändå


08:55
Värdelösa nyheter, trååååkigt,


09:15
Va bra, bussen går om en kvart, undra vad jag ska äta


09:15:30
Hjälp, jag måste nog ta på mig någonting också. Kanske den svarta tröjan och de blå byxorna, eller Frogforce, eller de gråbyxor och ...Kanske det som jag hade igår.


09:20
Jamen titta, bussen går om 5 minuter, vad bra för JAG HAR JU INTE ENS BYTT OM ÄN .... och inte packat



09:21
Nåja, far kanske skjutsar mig till busshållplatsen



09:22
Åh, får inte glömma de Kinesiska ät pinnarna från Grekland, Viktoria kommer att bli så Lycklig!



09:22:30
Inte P1, sätt inte på P1 ! Inte P1! ..fan


09:28
Vafalls, jag hade ju till och med hunnit med lite mascara



09:31
BUSSFAN!



09:35
Hoppas ingen jag känner sätter sig på bussen,Hoppas ingen jag känner sätter sig på bussen,Hoppas ingen jag känner sätter sig på bussen,Hoppas ingen jag känner sätter sig på bussen "Nejmen HEJ! Va kul"





Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0