Skärp dig nu




Så här får man faktiskt inte göra






 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är jag tillbaka, har du saknat mig? :) (<--titta en smiley)



Intressanta observationer du har gjort och kanske du faktiskt prickat in åtminstone ett rätt i det hela också. Vad av det som är rätt och inte tar vi nog en annan dag :) (där ser man en till också!)

2008-11-16 @ 22:52:17
Postat av: Åsa

jamen visst, jag hann nästan bli orolig för att du helt övergett mig. Nåja, välkomen tillbaka :)Idag var du lite snål må jag säga (inte ens ett namn har du), men vad gör man? Oskar hälsar btw, han funderar på att raka av sig skepparkransen nu :O

2008-11-17 @ 12:18:21
URL: http://[email protected]
Postat av: Mer...

Inte skulle väl jag, eller det kanske jag skulle. Det har du ju faktiskt ingen aning om kom jag ju på.

Jag tackar så mycket för välkomnandet, det känns bra. Ja jag hörde om Oskars planer att odla mustasch istället och vem vet det kanske blir snyggt med en redig Tom Selleck-matta på överläppen.



Ja, nu ser jag ju hur snål jag var också, inte ens en liten liten ledtråd fick du. Men du har rätt i vilket kön jag har och det är väl ingen dålig ledtråd då det just elimenerade ungefär halva jordens befolkning :) (oooh en smiley till, hur ska det här sluta)

2008-11-17 @ 13:19:34
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDAFRIDA

hurdå hurdå!!! har du blonderat dig eller nåt? VADVADVAD :)

2008-11-17 @ 20:51:58
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Åsa

Nej, det har jag ju faktiskt inte, du skulle kunna vara precis en sådan som bara lämnar sina medmänniskor i ovetskap hur som helst.



Ja det kanske kan bli bra, allt är väl bättre än den där läskiga skepparkransen. Fast jag måste erkänna att jag inte riktigt vet vem Tom Selleck är.

(Det är kanske pinsamt men jag hoppas att han har en fin mustasch i alla fall)



Det har du rätt i, så nu finns det bara 3 miljarder människor att gå igenom (plus minus några tusen som säkert är kortare än jag, och otatuerade). HÄrligt, det känns verkligen som att det går framåt :) (ps. ttack för smileysarna, de livar upp stämningen)

2008-11-17 @ 21:56:39
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha nej nej, så utseendefixerad du är :) Fast jag tänker göra det i vinter, nå det har inte med saken att göra :)

2008-11-17 @ 21:57:52
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: FRIDAFRIDAFRIDAFRIDA

du måste svara i minblogg åsa fattar du väl annars fattar inte jag att du svarar!!!!! LÄR DIG DET HORA :) hora hehe :) hora :D

2008-11-18 @ 16:43:16
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0