Potatisskalarsvaret i verkliga livet

Min storebror får i detta nu hjälp med matten av min lillasyster. Jag finner det roande.

Konkreta förslag på när potatisskalarsvaret kan vara till användning (se inlägget nedan)

"Men vaddå är det nåt mellan er eller?"
"Va eh, ja nej, men du, varför skalar man aldrig potatisar med händerna"
"Oj wow, det har jag aldrig tänkt på, det är ju faktiskt jättekonstigt"

"Min Ipod är borta, jag tror att det är nån jävel som har snott den"
"Men gud! Va? Konstigt, men du, jag tänkte på en sak. Varför skalar man aldrig potatisar med händerna?"
"oj, gud det vet jag faktiskt inte"

"Jag går inte härifrån förrän den som har förstört rutan erkänner! ... Ja?"
 "Det tycker jag är helt rätt, fröken, men du, Varför skalar man inte potatisar med händerna?"
"Men lille vän, en så intressant fråga. Jag, eh jag vet faktiskt inte. Det borde man ju narligtvis göra"


Nu är jag ju egentligen bara störd

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0