Min söta superhemliga barndomsdröm

Livet är då inte rättvist, vore det rättvist skulle jag snart få en roll på Broadway. Det är min söta superhemliga barndomsdröm. Det är lite tråkigt faktiskt att jag inte kan sjunga... ännu tråkigare är att det enda som jag är sämre på är att dansa. Adjö vackra drömmar - hallå livet.








Lars säger att man ska fokusera på det man har inte på det man vill ha, just nu har jag en supergosig katt i minsupermjuka säng (superlativ, för ditt glatta liv. se). Tror jag ska krypa ner och somna ifrån världen.

Kommentarer
Postat av: Mer...

Nej det visste jag däremot inte men nu när du säger det så låter det verkligen som något Oskar skulle göra och behöva för den delen. Den skepparkransen behöver nog vård så frodig och mustig som den är.



Vi kan säga att ledtråden var en 50/50 som tog en stor del av potentiella människor jag kan vara. Så helt värdelös var den ju inte.



Tror du förresten att helt plötsligt så kan du börja ställa frågor och få bara genom några tangenttryck. HA! Glöm det! Men då jag är en givmild och generös person så...Kanske det kommer en ledtråd till snart...

2008-11-12 @ 10:18:39
Postat av: Åsa

Ja, skepparkransen behöver nog en eller två nätters god sömn, så risigt som den ser ut. Oskar med för den delen och jag. Oskar håller mig vaken med sina jävla vaggvisor. Blir väl så när man delar på en kropp antar jag.



Äsch då, är det inte så det går till menar du? Jag tycker inte riktigt om det här underläget som jag verkar ha hamnat i. Det är helt enkelt inte mitt naturliga tillstånd att vara i underläge. Nå jag tror att jag kanske möjligen kan ha en aning, men i händelse av att den är totalt felaktig behåller jag den för mig själv...

2008-11-12 @ 14:55:42
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: Mer...

Tyckte den såg välkammad ut senast. Lite tovig men det hör ju till en skepparkrans att vara det. Ja den där Oskar har inte mycket till sångröst måste jag säga. Förstår ju att det är frustrerande...



Muhahaha jag sitter helt enkelt med alla Ess i rockärmen, facit i hand och lägg sen till valfritt antal synonymer för att jag vet och inte du. Åhåå Minsann du tror att du vet... Baserat på det tvivel du skrev det med säger att du har fel fel fel fel fel och kanske inte helt rätt heller för den delen.

2008-11-12 @ 17:40:57

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0