Merde

We never cry for love - We're superheroes We are back where we belong

merde



Nå låt oss lämna ovanstående outtalade ämne.

Jag har träningsvärk i framsida lår och resten av benen, det beror med största sannolikhet på mitt sjuhelvetes löppass (se föregående inlägg) Jag är lite stolt över mig själv.

Oscar - som tog sitt körkort igår och därför gärna kör onödiga sträckor i tid och otid - kom förbi för att besöka min bror, jag bjöd in mig själv i den lilla grupperingen. Vi åt kladdkaka, bror min var allmänt slö och Oscar klagade på att jag betedde mig konstigt, han gick till och med så långt som till att anklaga mig för att antingen vara galen eller 'gå på någonting'. Jag förstår inte vad han pratar om, som om det inte skulle vara fullständigt normalt att skratta hysteriskt åt ett paket grädde? Som att det inte skulle vara normalt  att dansa lite i sitt eget kök.. ÄR DET INTE DET VA!?

Det har varit en jobbig vecka.

Så, jag ska nog gå i säng nu, i morgon har jag ett antal viktiga saker att sysselsätta mig med..


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0