Jag kallar den dagen som gick i baklås

Jag kallar den dagen som gick i baklås, vändes ut och in och försvann




"Altså Tomas du luktar så gott! Jag vill också lukta sådär gott. Åh, jag önskar att jag vore man så att jag också fick använda mensparfym"

Hjärnan och käften funkar inte alltid så bra tillsammans och jag tror knappast mensparfym blir nån hit.




Kände att jag behövde en löptur, hittade inte min buff. Sprang ändå, frös om öronen, mådde illa. Spang på, det gick över, det gick bra. Ingen rekordtid men ändå.

Kommentarer
Postat av: SANDRA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA!

seriöst, menar vi vår drömkille? har aldrig kännt att han luktar gott, men det gör ju inte saken värre :)

2008-11-30 @ 21:40:41
URL: http://mcsandra.bilddagboken.se
Postat av: Åsa

HAHHAHA nej men Tyvärr. .. Fast han luktar säkert också gott om vi luktar riktigt nära ;) Det här var TeaterTomas :P

2008-11-30 @ 22:40:53
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0