Dags att klicka till och inse det nu kanske




Det är inte vad du gör, det är hur du gör det





Kommentarer
Postat av: Mer...

Okej efter ett långt samtal med Skepparkransen så här kommer det...

dagens ledtrådar: jag har ingen skepparkrans, jag tycker om choklad och jag är snygg som fan

2008-11-12 @ 15:07:00
Postat av: Åsa

Nu låter det ju som att du beskriver mig och inte dig ju.



Men jag har ju kunnat eliminera några fler i alla fall

2008-11-12 @ 21:52:28
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: Mer..

Vem vet som sagt du kanske har en tredje person inom dig som varken du eller Oskar vet om? har du tänkt på det?



Några fler ledtrådar kommer faktiskt inte. Utan nu krävs det gissningar innan det kommer någon eventuell hjälp i detta enigma



Är jag du eller kanske din konstiga kusin från landet, kan det vara så att jag är personen som sitter bredvid dig just nu? Har du ens träffat mig eller är jag en hemlig beundrare som bara ser dig på avstånd?

2008-11-13 @ 12:26:03
Postat av: Åsa

hmm, den tanken har slagit mig, men jag finner den otrolig. Det är knappt så att Oskar får plats, omöjligen skulle en tredje också kunna klämma sig in.



Jag har visserligen en hel bunt konstiga kusiner från landet, men de skulle inte kommentera under namnet "Mer..." Ingen sitter bredvid mig så jag får väl börja gissa då.



Jag tror att du är äldre än mig, du använder inte en enda smiley är inte det misstänkt kanske? Det kan ju i och för sig vara det faktum att du är manlig (konstigt släkte) vilket jag bara antar att du är med tanke på din stora kunskap i ämnet skägg. Jag har säkert träffat dig, annars skulle jag ju inte kunna komma på vem du är?



Är det en profilering som du är nöjd med?

2008-11-13 @ 17:32:46
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0