Nu är det dags

Så, jag har gjort det till en sport att vara så trevlig som möjligt. Idag till exempel i kön på Subway. Hade världens suraste och segaste personal till hjälp och jag hade jättebråttom. Hon verkade hata livet och mig med det. Fyfan vad jag log och kvittrade mig igenom den kön.

"Stå bara där och se söt ut."Och det verkar ju vara det enda jag kan, varför inte satsa fullt ut? Nog gör det en och annan förbannad. (Tyst nu Maria, jag är visst ALLTID snäll och glad ju :O)


Jaja, var bara jag och Mikaela kvar på rensningen idag, så det tog sin lilla tid. Men dagen gick fort ändå, P3 hjälpte till en del och DIO också för den delen. Dessutom fick jag se(och dofta på) Bogrundets ende godluktande man och jag menar det är ju inte fyskam. Tillbaka i morgon igen, hoppas på hällregn

Dessutom är jag så glad att jag slipper allt tjafs nu, det är fint att växa upp och det är fint att växa i från. Det var länge sen jag kunnde säga att jag saknade det.
Jag gillar att göra såna där avbrott (Se strecket ovan) Jag gillar dessutom att sova, och att äta.Puss

Kommentarer
Postat av: Modajn

AAAAAAAAAHHHHH värsta äckliga tankeläsaren du är då !!!! :O :O :O ;O ;o)

2008-08-04 @ 22:49:52
URL: http://bouya.blogg.se/
Postat av: Åsa

Vet ;D

2008-08-16 @ 21:45:42
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0