total irritation

Jag lever i total irritation. 

        
Snart är hösten här - låt oss säga att den redan är här förresten, nog fan känns det så i alla fall.  och sen kommer vintern. Ja, men vad hände med sommarn då? Underbara sommar, ändå.


.
Hade min första lektion i litterär gestaltning idag i alla fall. Rena drömkursen. Och samhälleC går alldeles utmärkt att ta bort och i morgon är det fredag. Le, för i helvete. Å andra sidan hade jag kvar en lapp på nybyxorna idag, det måste ha sett snyggt ut. Verkligen. Hahhaha, det är tur att någon underhåller resten av världen.

Är lite retlig för tillfället faktiskt, råkade smälla till Oscar för att han tyckte illa om the Pogues, kan kanske ses som en överreaktion? Vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0